o mnie

Ponad 14 lat doświadczenia w branży marketingowej, sprzedaży, digital i telewizji. 6 lat doświadczenia, jako producent programów informacyjnych i producent online w TV. Główne obszary aktywności zawodowej: nowe media, produkcja online i TV, dziennikarstwo cyfrowe i tradycyjne, engagement marketing i szkolenia.

Jestem bardzo dobry w poszukiwaniu nawet najbardziej ukrytych informacji w sieci; współpracowałem m.in. z dziennikarzami śledczymi i policją. Posiadam również umiejętności z zakresu zarządzania zespołem.

Zawodowo zajmuję się marketingiem od 2004. Wprowadzam też marki i marki osobiste do epoki nowych mediów i social media. Jestem w stanie nadać tradycyjnej marce twarz oraz uczynić ją nowoczesną, modną i interaktywną. Szkolę również tych, którzy dotychczas nie mieli nic wspólnego z social media. Posiadam autorskie programy treningowe. Specjalizuję się w projektach specjalnych.

Współtworzyłem legendarny polski serwis społecznościowy Grono.net. Pracowałem w Onecie, jako brand manager obszaru społeczności i komunikacji, gdzie odpowiadałem także za projekty specjalne i monetyzację dedykowanego obszaru. Wprowadziłem „Fakty” TVN (współtworzyłem ich redakcje online) do epoki mediów społecznościowych – od 2012 jestem konsultantem newsroomów Grupy TVN w sprawach związanych z nowymi mediami i social media.

Współpracuję z wieloma firmami jako trener i doradca strategiczny. Dużo piszę i lubię dzielić się opiniami. Publikuję na blogu i portalach branżowych (Digital).

Prowadzę warsztaty na uczelniach wyższych. Posiadam autorskie programy treningowe.
Jako konsultant ds. nowych mediów i doradca strategiczny online współpracowałem z wieloma koncernami, światowymi agencjami i największymi domami mediowymi.