O MNIE
Mam na imię Mikołaj. Mikołaj Nowak.

O INTERNECIE
W 2005 roku zacząłem swoją przygodę z projektami internetowymi od Grona.net – legendarnego polskiego serwisu społecznościowego. Przez ponad 3,5 roku miałem możliwość rozwijania go. Następnie przyszedł czas na szereg projektów niestandardowych w Grupie Onet, gdzie objąłem stanowisko Sales Brand Managera. Do moich zadań należał rozwój społecznościowej strefy portfolio portalu oraz jej monetyzacja.

O TELEWIZJI
W 2012 roku przyjąłem ofertę Kamila Durczoka i dołączyłem do „Faktów” TVN. Miałem za zadanie współtworzyć i rozwijać redakcję online, szkolić skład reporterski z digitalu oraz wprowadzić redakcję TV do epoki Social Mediów. W 2016 roku rozszerzono mi zadania w TVN o samodzielną i pełną obsługę marketingową stacji TVN24 BiS i portalu TVN24BiS.pl. Dodatkowo pełniłem obowiązki wydawcy i producenta programu „Debata Młodych”.

W sierpniu 2017 roku dołączyłem do ZPR Media, gdzie objąłem stanowisko dyrektora marketingu i promocji w sektorze TV. Jestem odpowiedzialny za marketing i promocję kanałów FOKUS TV i NOWA TV. Łączę ich siły z projektem sieciowym TO WIDEO, który miałem przyjemność współtworzyć.

O PROJEKTACH
Główne obszary aktywności zawodowej: nowe media, produkcja online i TV, dziennikarstwo cyfrowe i tradycyjne, engagement marketing i szkolenia.

Wprowadzam marki i marki osobiste do epoki nowych mediów i social media. Jestem w stanie nadać tradycyjnej marce twarz oraz uczynić ją nowoczesną, modną i interaktywną. Szkolę również tych, którzy dotychczas nie mieli nic wspólnego z social media. Posiadam autorskie programy treningowe.

Współpracuję z wieloma firmami jako trener i doradca strategiczny. Dużo piszę i lubię dzielić się opiniami. Publikuję na blogu i portalach branżowych.

kontakt